12 år och strular runt :D hora som fratidsjobb ...på gatan bor hon redan ...hennes familj hatar henne så
irriterande bitchig liten sak.....finns på plattan......
EDIT BY ERROR:
Posted by Zoroark... lol
Kallas Grus?
Sluta lägg upp snorungar förfan, eller sitter det bara p12/f12or på e-chan?
Grus är supersnäll och helt underbar. Så snacka inte skit om henne -.-''
>>356976
du som la upp henne ju
Knullar med Zoroark medans han är tillsammans med Alex...
nej hon knullar inte med zoroark vafan vissa folk har ju ingen fakta alls
Man garvar ju ihjäl sig när folk lägger upp sånt här XD seriously, kan ni inte bättre än att lägga upp en f.12-f.12 or what? patetiskt 8D
f.12-f.13**
>>356953
Dä ä ju grus. <3
Hon är snäll.
Min älskling :'3
Hon är den bästa och finaste som finns, älskar henne sjukt mycket <3
jag är mest fundersam på varför trådskaparen postar upp en 12-13åring för att hacka på henne och kallar henne för hora för att hon gillar att strula. Låt henne få göra vad hon vill, hon är liten än, eller är stackars lilla trådskaparen lite svartsjuk? :'(
Det är inte det att hon vill strula runt, det är bara det att massa äckel tvingar henne och utnyttjar henne för att hon har svårt att säga nej.
Blir så jävla förbannad när alla håller på med henne fastän hon inte ens vill.
asso Grus e den underbaraste tjej man kan träffa hon e snäll och söt så sluta trakassera henne hon e ingen jävla hora som du som gjorde denna jävla tråd!
>>357140
Och därför hackar du på henne och kallar henne hora? hmm jag förstår inte hur det går ihop riktigt
tror det är zoroark som lagt upp denna tråd -.-
>>357474
Du har så rätt, tråden ÄR postad av Zoroark.
"hej jag hatar denhär tjejen hon är så äcklig men aa jag har legat med henne :p"
>>357467
Jag hackade inte på henne på något sätt?!!
Läs min kommentar lite noggrannare tack.
Jag tror inte du förstår vad jag menade, jag menade att hon INTE är en hora och egentligen INTE alls vill strula runt eller så.
Jag menade att jag blir förbannad på äcklena som utnyttjar henne och håller på med henne fastän hon inte ens vill, tex Zoroark, INTE att jag blir förbannad på henne.
1. Aaw herregud gud vad söta ni är den personen som la ut den här bilden måste vara totalt avundsjuk på henne. Jag menar varför ska man ens lägga ner tid på henne om hon nu skulle vara en hora som hon inte är men eftersom du nu la ut den här bilden så måste du vara helt jävla desperat och avundsjuk varför ens orka lägga ner tid på det då.
2. Vadå bor på gatan eehmm.. bullshit, bara för att hon HÄNGER på plattan så betyder det väl inte att hon är hemlös..
3. MAn är inte en hora bara för att man strular med killar och hon har svårt att säga "nej" även om hon inte vill!
4. VAdå bitchig klart att hon är bitchig om du är bitchig mot henne.. vadå ska hon vara underbar tilbaka elr?!
5. BAra för att du är KÄR i henne och hon inte vill vara med dej så behöver du inte lägga ut taskiga saker om henne bara för att hon ska känna sig nertryckt?!
6. Varför skulle Grus ens bry sig om det här.. Du ser jue själv hur många som står på hennes sida.
7. Den här sidaan är bara så ortoligt omogen den är till för små skitungar som har ett sånt dessperat liv. Dom lägger ut bilder på andra personer bara för att dom ska känna sig lika nertryckt som en själv!Det är så jävla omoget asså jag menar hur gammal är du. Ursäkt men du tänkre seriöst med ditt ärsle!!! Gå och tänk vad du ska göra med ditt liv ist för att gå och trycka ner någon annan!
8. JAg känner inte grus särklit mkt men har träffat henne och hon verkade inte vara ngt av det som du säger att hon är. Du grabben tänk tyst ist för att gå runt och sprida massa shit! såå otroligt omoget!
Bara för att du ligger uppe här så behöver du inte lägga upp andra för att försöka sänka dom till samma nivå som dig, så lägg ner bara! btw. allt du säger kanske stämmer in heeelt rätt på dej!
HAHAHAHAHAHA Zoroak!?
^^
Oh you Zoroark.
>>357511
Punkt 3. Hon kommer få en jätterolig framtid. :D
skoja inte :D
Grus är uunderbar! Och personen som la upp den här tråden, även om det är Zoroark min bror, kan gå och ta sig i arlset med en gurka! Seriöst, hon är ingen hora, bor inte alls på gatorna, hon är dessutom 13 faktiskt. ;)
>>357541
HAAAAWWWW SO RANDOM. GURKA. KÅRV. FNIZZ XD
FAAN dej Lillen, så jävla lack på dig nu, hon har faan inte gjort dig nått!Grus är en av dom snällaste som finns! Du ska faan inte hacka på tjejen! Hon är inte bitchig, bor inte på gatan, är defenitivt ingen hora! Och vad faan har du med hennes familj att göra?!
Hörde att hennes bror heter sten :@
>>357551
Irl garv
>>357551
Jag älskar dig<3
Hahahaha, älskar första posten nu.
>>357474
agree vill ha sönder han
u know hu i am
frågade zoroark varför han lagt upp henne.
''hade inge bättre för mig''
jävla idiot. du ska dö.
grus e finast. min bögman.
>>357634
Håller med du.
>>357500
Jaha okej, men jag ser inget i första inlägget om att du är trött på det som utnyttjar henne. Det ser väldigt mycket ut som att du har slängt allt emot henne. Och jag tror knappast att du posta henne på emochan för att visa ditt.. ja "stöd" eller vad fan det nu är.
>>357670
Det var ju inte jag som postade henne.
Jag fattar inte hur du kom fram till det egentligen eller varför du tror det.
bump
Skulle inte förvåna mig om de va Lillen som postat då han inte kan stava framtid.
>>357678
det svar jag får låter ganska mycket som trådskaparen
>>357840
Det är ju obviously Lillen som är trådskaparen och jag är verkligen inte lillen, han kan ju inte ens stava.
Vilket jag kan om du inte har märkt det än.
Jag har inte skrivit något negativt om grus alls, jag har bara försökt försvara henne och du blir typ sur på mig eller något bara för att du antar att det var jag som la upp henne?
Förstår inte riktigt din logik.
bump
hej.jag ska döda lillen.hejdå
>>357900
Du har samefag-funktionen till ditt försvar.
>>358237
Ska du döda någon så döda dig själv, tack.
>>358255
FUCK OF! AMANDA SKA FAN INTE DÖ!
>>357900
För att du svarade på mitt svar till trådskaparen som om det var du som var trådskaparen. Det är ganska logiskt..
>>358241
Faktiskt inte, det är inte så svårt att lägga upp från t.ex en polares IP-adress och sen fortsätta på sin egen.
>>358259
spelar det någon roll? han/hon försvarar ju Grus?? :o
>>358263
"12 år och strular runt :D hora som fratidsjobb ...på gatan bor hon redan ...hennes familj hatar henne så
irriterande bitchig liten sak.....finns på plattan......" Fint försvar..
>>358259
Jo, för Zoroark kan ju verkligen sånt med IP osv. :)
asså allvarligt Lillen lägg ner vad har du för jävla pissliv?Kan inte du bara erkänna att du är sjuk i hivudet för alla vet det redan så varför inte bara skrika ut den asså din störda äckliga lilla dvärg
>>358315
"Det är inte det att hon vill strula runt, det är bara det att massa äckel tvingar henne och utnyttjar henne för att hon har svårt att säga nej.
Blir så jävla förbannad när alla håller på med henne fastän hon inte ens vill."
Det du skrev var Zoroark. tror defenitivt inte Lillen skulle skivaa det över om henne efter det han skrivt när han starta tråden :?
grus är en falsk liten snorunge.
>>358272
Jo får det krävs ju ett geni att förstå att samefag funktionen är lan/wlan baserat, inte som att varje dator känner av användaren och skickar information om det till ech?
Horan grus ska brinna i helvetet
Hört att horan är död.
bump
Fuck off. Snacka inte skit om Grus bara för att hon är bäst.
>>359581
vad ska du göra åt saken?
Ser ut som en man :(
>>359583
Slå dig.
>>359589
Du ser ut som en knubbsäl.
måtte denna tråd vara ett stort trolololol
>>359597
Rariel, gå härifrån. Du är dålig, wannabe jävla Smaks. Häng dig för fan. HATAR DIG FÖR EPOVjrghovsfpohvgpaghaegphgephagphoiip
Hon är inte död, och är ingen hora heller. Visst har hon legat med folk men då är alla horor. Zoroark är en manshora, han har ju varit en extra stor hora då han är tsm med en brud samtidigt. Att vara en hora betyder att man tar betalt för sex. Vilket grus aldrig har gjort. LILLEN; Fuck of. Gå och dö seriöst.
>>359641
Men lillen tar ju inte heller betalt så kalla inte honom hora då.
>>359598
hurr durr hurr där fick jag allt
och du är jävla wannabe anonymous jävla bög häng dig
slår och biter i sin mamma :S helt sjuk i huvudet
Hade du verkligen inget nytt att komma med, Rariel?
Varför dödar ingen Zoroark?
Känns som att det borde hända förr eller senare.
för att han framstår som en trevlig person.
>>359941
HAHAHAH oja. Jävligt trevlig.
Vet inte om alla som kommenterar här känner henne, men hon är en slampa som leker oskyldig. Värsta sorten.
superfin tjej som är bättre än luder som Zoroark (:
Jag träffade Grus irl, för några månader sen.
Kan inte påstå att hon är horig, men att hon busar runt med andra killar.. Ja! Det gör hon!
Röker också. Umgås med folk som är mkt äldre än henne, delvis myndiga personer, säkerligen festar hon med. Problem hemma obviously efter allt jag hört från hennes nära vänner. Håller på med andra brudars killar.
Men har inget större emot henne endå, fast kan inte säga jag tycker om henne endå :((( Får dåliga vibbar. hon verkar bara vara en allmänt deppig person, när jag såg henne på Närcon gick hon bara runt helt forever alone.
Lillen när jag får tag på dej kommer jag bryta nacken av dej sin äckliga lilla fitta!!
jävla tjockis zoroark, banta
ville skapa grus-hat, men sen vart de inte så ;pppPPPPpp
>>360966
Du blev helt klart ägd :pppPPPPpp hoppas du dör
>>359641
Alla kvinnor är horor, men det är bara de smarta som tar betalt.
bumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbu
mpvbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbum
pbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpb
umpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbum
pbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpb
umpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbump
Vad är detta för dumt?!?! -.- Grus är as fin och söt o min älskling! Hora är inte hennes jobb. Hon bor inte på gatan. Hon är fin och ingen får göra henne illa! Så ge fan att lägga upp sånt här om henne!
>>414152
Du vill inte att folk ska skriva skit om henne, men endå så bumpar du en tråd som är nästan 3 månader gammal? Smart.
>>414152
Du är ju dum i huvudet som bumpar en nästan tre månader gammal tråd. Idiot.
Killen med megafonen är rätt söt.
akward moment när Zoroark skriver fel på framtid.
>>414285
Och de säger ni nu?!!!?
3 månader sent....
Men aja vas händer? Jag kollar på när Alex spelar nyan cat jump
Ska man skaffa en iphone?
bump